Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T11:27:46+02:00
2009-10-14T11:30:12+02:00
1564116 km2 - 2,99 mln ludzi
1 km 2 - X
1km2 * 2,99 mln ludzi
________________________
X= 1564116 km2

1* 2,99 mln
___________________
X= 1564116 (kilometry kwadratowe sie skrócą)

X ok.0.00000191162 mln ludzi na 1km2
2 3 2
2009-10-14T11:37:30+02:00
Gęstość zaludnienia = liczba ludności ÷ powierzchnię

2990000 ÷ 1564116 = 1,9116229... ≈ 2os./km²
3 3 3