Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:30:00+01:00
Polega to na zmianie parametrów otoczenia w celu poprawienia lub umożliwienia bytowania danego organizmu na danym obszarze,

Przykładem mogą być grzyby wydzielające penicylinę do otoczenia która jak wiadomo zabija bakterie

aby poprawić swoje warunki życiowe
porosty rozsadzają skały skały
dzewa tworzą nowe warstwy próchnicze
człowiek niszczy gleby buduąc drogi
4 5 4
2010-02-17T19:30:31+01:00
Aby poprawić swoje warunki życiowe:
kał gołębi razem z kwaśnymi deszczami niszczy Paryż
grzyby wytwarzają penicylinę aby zabijały bakterie
człowiek niszczy gleby budując drogi, mosty
porosty rozsadzają skały skały
drzewa tworzą nowe warstwy próchnicze
17 1 17
2010-02-17T19:31:18+01:00
Człowiek niszczy gleby chcąc budować drogi
grzyby wytwarzają penicylyne która zabija bakterie
drzewa tworzą nowe warstwy pruchnicze
aby poprawić warunki życiowe porosty rozkruszają skały
2 1 2