Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:33:17+01:00
A) -y + 8x - z - 2x = - y + 6x - z
-6 + 6 *(-2) -(-3) = -6 + (-12) +3 = -6 -12 +3 = -18 +3 = -15
b) -8y - 4z + x - y -2z +1 = -9y -6z + x +1
-9 * (-1) - 6 * 2 + (-0.5) +1 = 9 - 12 + (-0.5) = 3 + (-0.5) = 2.5
2010-02-17T19:33:31+01:00
A) -y+8x-z-2x=6x-y-z= 6*(-2) - 6 - (-3)=-12 - 6+3=-15
b) -8y - 4z +x -y-2z+1=-9y-6z+x+1=-9*(-1)-6*2+-0,5+1=9-12-0,5 +1=-2,5