Zadanie:
A]
Jaki procent kwoty 50zł stanowią kwoty:25zł,10zł,1zł,60zł
B]
Oblicz:
15% liczby 18
4% liczby 25
0,5% liczby 140
C]
Znajdź liczbę:
o 15% większą od 106
o 7% mniejszą od 8800
o 120% większą od 166
D]
1.Najmniej zaludnione województwo w Polce to lubuskie.Mieszka tam 2,6% wszystkich mieszkańców Polski.Ilu ludzi zamieszkuje to województwo.
2.Osoby powyżej 60 roku życia stanowią 16,74% mieszkańców Polski.Wśród nich 60,1% stanowią kobiety.Ilu jest w Polsce mężczyzn w wieku 60 lat ?
3. W Polsce są 884 miasta.Około 4,75% miast liczy powyżej 100tys. mieszkańców,a około 48,53% to miasta liczące od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców.Ile w Polsce jest miast małych-liczących mniej niż 20 tys. mieszkańców?
4. W Polsce sprzedaje się rocznie około 328 tys.samochodów osobowych.Liczba sprzedawanych samochodów ciężarowych jest o 98,2% mniejsza.Poza tym sprzedaje się jeszcze 1400 autobusów.Jaki procent wszystkich wymienionych pojazdów stanowią samochody osobowe?

2

Odpowiedzi

2009-10-14T11:28:18+02:00
A)25%- 50%

50-100%
10-X
X=(10*100%):50=100%:5=20

1=2% (TYM SAMYM SPOSOBEM TYLKO PODSTAWIASZ 1)
60=120%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T11:33:54+02:00
A.
25zł-50%
10zł-20%
1zł-2%
60zł-3,2%
B.
18*15%=2,7
25*4%=1
140*0,5%=0,7
C.
106+15%=121,9
8800+7%=9416
166+120%=365,20
D
1.