Odpowiedzi

2009-10-14T11:38:03+02:00
A) liczba=do dziesiątek, do setek, do tysięcy
3652=3650, 3700, 4000
8579=8580, 8600, 9000
642= 640, 600, 1000
892= 890, 900, 1000
74= 70, 100, 0
19= 20, 0, 0
1999= 1990, 1900, 2000

b)liczba= do jedności, do częsci dziesiatek, do części setek
2,923=3; 2,9; 2,92
63,8246= 64; 63,8; 63,82
0,5294= 1; 0,5; 0,53
64,2397= 64; 64,2; 64,24
9,9968=10; 10,0; 10,00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T12:00:28+02:00
A)
3652=3650
3652=3700
3652=4000

8579=8580
8579=8600
8579=9000

642=640
642=600
642=1000

892=890
892=900
892=1000

74=70
74=100

19=20

1999=2000
1999=2000
1999=2000

b)
2,923 = 3
2,923 = 2,9
2,923 = 2,92

63,8246 = 64
63,8246 = 63,8
63,8246 = 63,82

0,5294 = 1
0,5294 = 0,5
0,5294 0,53

64,2397 = 64
64,2397 = 64,2
64,2397 = 64,24

9,9968 = 10
9,9968 = 10
9,9968 = 10