Dokończ zdania:
a) Prężny rozwój rzymu,niewielkiego Miasta-Państwa,nastąpił dzięki ...............


b)Rzymianie przyłączyli i zasiedlili nowe tereny,ponieważ chętnie podejmowali ...........


Pliska rozwiążcie jaknajszybciej xPP.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:33:23+01:00
a)Dzięki korzystnemu położeniu geograficznemu i warunkom naturalnym.
b)Wyprawy wojenne.
11 3 11
2010-02-17T19:35:39+01:00
1.Dzięki korzystnemu położeniu geograficznemu i warunkom naturalnym.
2 Wyprawy wojenne.
11 3 11