Odpowiedzi

2010-02-17T19:36:13+01:00
  • PLS
  • Początkujący
2010-02-17T19:37:27+01:00
Http://www.spoleczna.org/strona/prace%20uczniow/wazy%20greckie/100_3046.JPG

http://images44.fotosik.pl/2/ffe5a0f123836c92med.jpg

8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T23:07:42+01:00
Http://www.paulina.friko.pl/waza%20czarnofigurowa.jpg

http://www.domosfera.pl/wnetrza/1,93233,5080692,Wazony_Toskania.html

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/39/Dypilon_vase_1.jpg/180px-Dypilon_vase_1.jpg

http://www.goluchow.pl/jpg/waza.jpg
11 3 11