Odpowiedzi

2010-02-17T19:36:05+01:00
P= a*h/2 *2
2P=a*h /h
2P/h = a
a = 2*40/4
a=20
Odp. Druga przyprostokątna ma 20 cm. (przekształciłam wzór na pole trójkąta, wyznaczając a)

2010-02-17T19:37:43+01:00
P= a*h/2
P= 40cm2
a=4cm
h=b= ?
40=4*h/2
4h=40*2
4h=80//4
h=20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:40:39+01:00
P= 40 cm kwadratowych

40= 1/2a*h
h=4
40=1/2a*4
40= 4/2a
40=2a /2
20=a
a=20

odp: Druga przyprostokątna wynosi 20cm.