Podaj liczbę, dla której wartość lewej strony równania jest liczbie po prawej stronie.
a) 2x+5=7 / 6, 1, -1,
b) 2-4x=6 / -1, 0, 1,
c) x-7=-9 / 1, 2, -2,
d) 3(x-2)=9 / -5, 5, 3,

------
Rozwiąż równania.
a) 1/777v = 1/777 / v=
b) 1/880x = 1/88 / x=
c) 595/959v = 0 / v=
d) 1/22w+1/222=1/222 / w=

----
DAM NAJ :d:d

2

Odpowiedzi

2010-02-17T19:41:07+01:00
A) 1
b) -1
c) -2
d) 5


sory ale tego drugiego zadania nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:48:33+01:00
A) 2x+5=7
2x=7-5
2x=2
x=1

b) 2-4x=6
-4x=4
x=-1

c) x-7=-9
x=-9+7
x=-2

d) 3(x-2)=9
x-2=3
x=5

Jeśli podasz przykład do tego drugiego zadania, może dałoby sie zrobić, ale bez tego nie wiem o co w nim chodzi.