Odpowiedzi

2010-02-17T19:39:15+01:00
A)2a-b
b)x-4
c)13+x
d)2x-9
e)3-p
f)-3y-6

Myślę że jest dobrze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:39:50+01:00
A) a+(a-b)=2a-b
b)2x-(x+4)=x-4
c)7-(-x+6)=x+1
d)-(x+4)+(x-5)=-x-4+x-5= -9
e)1-(t+p-(t-2)=1-(t+p-t+2)=1-t-p+t-2=-p-1
f)-(-y+2)+(-2y-4)= y-2-2y-4=-y-6
2010-02-17T19:43:47+01:00
A) a+(a-b)=a+a-b=2a-b
b)2x-(x+4)=2x+x-4=x-4
c)7-(-x+6)=7+x-6=x+1
d)-(x+4)+(x-5)=-x-4+x-5=-9
e)1-(t+p)-(t-2)=1+t-p-t+2=-p+3
f)-(-y+2)+(-2y-4) =y-2-2y-4=-y-6