Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:41:54+01:00
F - siła = 50 N
s - droga = 3 m
t - czas = 10 s
W - praca = Fs = 50 razy 3 = 150 Nm
P - moc = W/t = 150/10 = 15 wat
odp
moc = 15 W
2010-02-17T19:47:59+01:00
Głębokość studni- 3m
czas(t)- 10 s
F- 50 N

Wyprowadzamy ze wzoru: P= W:t
czyli t= w:p

ale nie mamy W<praca>
wiec :
W=F* s
W= 50 N * 3m = 150J <wynik podajemy w dżulach> 1kJ =100J
P=W/t
P=150J/10s
P=15W (watów)

W tym czasie Michał osiągnął moc o wartości 15W.