Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:43:21+01:00
- ocieplenie klimatu
- topnienie lodowców
- większa zmienność i nieprzewidywalność pogody
- zaburzenia czynności życiowych roślin i zwierząt
- powstawanie pustyń
5 5 5
2010-02-17T19:44:12+01:00
->globalne ocieplenie
->podniesienie się poziomu wód poprzez topnienie lodowców
->wzrost temperatury,co może prowadzic do pustynnienia
pzdr :*
4 1 4
2010-02-17T19:45:45+01:00
Skutki efektu cieplarnianego

1.globalne ocieplenie klimatu
2. topnienie lodowcow i podwyzszenie poziomu wod na swiecie
3. przesuniecie stref klimatycznych (w kierunku bieguna),co spowoduje zmniejszenie opadow nad kontynentami
4.podwojenie sie dwutlenku wegla w atmosferze
2 4 2