Odpowiedzi

2010-02-17T19:42:29+01:00
Młody
nowy
głupi
gadatliwy
nudny
mało
mówic
wychodzic
jawa
otwartośc
2 4 2
2010-02-17T19:42:42+01:00
Stary (człowiek)- młody
stary (budynek)- nowy
mądry-głupi
małomówny-gadatliwy
ciekawy- nudny
duzo-mało
milczeć-krzyczeć
wchodzić-schodzić
sen-jawa
skrytość-otwartość

Liczę na naj.
Pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:43:09+01:00
Stary (człowiek)- młody
stary (budynek)- nowoczesny
mądry- głupi
małomówny- gadatliwy
ciekawy- nudny
duzo- mało
milczeć- mówić
wchodzić- schodzić
sen- jawa
skrytość- otwartość
1 5 1