Zad .
Oblicz wartości liczbowe sum (najpierw zredukuj wyrazy posobne) :
13x-2y+7-9x+y-4+x-3 dla x=0,2 y= -1

n²+n-7+3n²-n-9-n+16 dla n= - 1/2


zad 2 .Zapisz wyrazenia nie uzywajac na wiadów . Zredukuj wyrazy podobne .

2a+(3a-7) =
x-(2x-3) =
3x-(y-2x) =
-(3a+6) - 4 =

3

Odpowiedzi

2010-02-17T19:46:51+01:00
5x -y=0
4n2-n=1/2
2.
5a-7
-x+3
5x-y
-3a-10

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:47:04+01:00
13x-2y+7-9x+y-4+x-3 dla x=0,2 y= -1
5x-y
5*0,2+1=
1+1=2

n²+n-7+3n²-n-9-n+16 dla n= - 1/2
4n²-n+9
4(-1/2)²+1/2+9=
=10,5

2a+(3a-7) = 2a+3a-7=5a+7
x-(2x-3) =x-2x+3= -x+3
3x-(y-2x) =3x-y+2x=5x-y
-(3a+6) - 4 = -3a-6-4=-3a-10

2010-02-17T19:54:31+01:00
13x-2y+7-9x+y-4+x-3 dla x=0,2 y= -1
13x-2y+7-9x+y-4+x-3 =5x-y=5*0,2+(-1)=1-1=0

n²+n-7+3n²-n-9-n+16 dla n= - 1/2
n²+n-7+3n²-n-9-n+16=-n+4n²=1/2+4*(-1/2)²=1/2+4*0,25=1,5

2a+(3a-7) = 2a+3a-7=5a-7
x-(2x-3) =x-2x+3=-x+3
3x-(y-2x) =3x-y+2x=5x-y
-(3a+6) - 4 = -3a-6-4=-3a-10