Odpowiedzi

2010-02-17T19:50:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:51:46+01:00
1. x²+1=0
x²=-1 , sprzeczność, ponieważ nie można wyciągnąć pierwiastka z liczby rzeczywistej.

2.x²=16
x=4 lub x=-4 - ma rozwiązanie więc nie jest sprzecznością.

3.y³= -8
y=-2 - ma rozwiązanie więc nie jest sprzecznością,

4.u=u-1
0=-1, sprzeczność
5.x³=0
x=0, ma rozwiązanie więc nie jest sprzecznością,

6.-x²= -5²
Jest sprzeczne.