Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T11:46:45+02:00
(600 : 480) * 100% = 300:24 % = 125 %
12 2 12
2009-10-14T11:48:41+02:00
Wydaje mi się, że to ma być tak:

480/600=80/100
1-80/100=20/100
20/100=20%
6 4 6
2009-10-14T11:54:18+02:00
Sprzedaż firmy WZLOT- 600
sprzedaż firmy AERO - 480

480÷600×100%=0,8×100%=80%
100%-80%=20%

Odp. Sprzedasz samolotów firmy WZLOT jest o 20% większ niż sprzedaż firmy Aero.

Prosze :)
13 4 13