Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:54:00+01:00
Kurczak z chili

Skladniki:

* białko z 1 jajka
* 6 łyżek oleju
* 1 1/2 łyżki mąki kukurydzianej
* 500 g mięsa kurczaka
* 2 czerwone lub zielone papryki
* 2 świeże małe chili, oczyszczone z pestek i posiekane
* 2 suszone małe chili, posiekane
* 1 łyżeczka rozgniecionego świeżego imbiru
* 2 łyżki sosu sojowego
* 2 łyżki wytrawnego sherry

Sposób przygotowania:

* Białko ubić na miękką pianę. Delikatnie zmieszać z solą, łyżką oleju i mąką. Rozlać masę cienką warstwą na pokrojonego w kawałki (na raz do ust) kurczaka.
* Paprykę pokroić w dużą kostkę (4 cm). Podgrzać pozostały olej w woku lub na patelni i szybko podsmażyć kurczaka. Wyjąć mięso. Dodać chili, paprykę i imbir, mieszając, smażyć 2 minuty.
* Następnie dodać kurczaka, smażyć razem z warzywami, aż papryka zmięknie. Dodać sos sojowy i sherry, smażyć dalej 2 minuty.

Uwagi:

Uwaga: Jest to bardzo pikantna potrawa, należy więc uważać, aby nie dodać zbyt dużo chili.
Porcja dla 4 osób





Chicken Chili

Zutaten:

* Protein mit 1 Ei
* 6 EL Öl
* 1 1 / 2 Esslöffel Speisestärke
* 500 g Hühnerfleisch
* 2 rote oder grüne Paprika
* 2 kleine frische Chili, der Samen gereinigt und gehackt
* 2 kleine getrocknete Chili, gehackt
* 1 Teelöffel frischen Ingwer zerdrückt
* 2 EL Sojasauce
* 2 EL trockener Sherry

Methode der Vorbereitung:

* Protein getötet auf weichem Schaum. Vorsichtig mischen, mit Salz, einen Löffel Öl und Mehl. Pour einer dünnen Schicht auf die Masse in Stücke geschnitten (in den Mund auf einmal) von Hühnern.
* Paprika in große Würfel schneiden (4 cm). Heat restliche Öl in einem Wok oder einer Pfanne braten und schnell das Huhn. Fleisch entfernen. Add Chili, Pfeffer und Ingwer, Rühren 2 Minuten braten.
* Dann fügen Sie das Huhn mit Gemüse und braten, Paprika dünsten. Add Sojasauce und Sherry, weitere 2 Minuten braten.

Hinweise:

Hinweis: Dies ist ein sehr würziges Gericht, also seien Sie vorsichtig, nicht zu viel Chili hinzufügen.
Zutaten für 4 Personen
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:36:31+01:00

Ciasto na gofry:
• 160 g mąki
• 1,5 łyżki drobnego cukru
• szczypta soli
• 50 g stopionego masła
• 2 jajka
• 270 ml mleka

Dodatki: cukier puder, bita śmietana, truskawki, borówki, maliny lub jagody, sos truskawkowy

Wykonanie:

Mąkę przesiać do miski, dodać cukier, sól, stopione masło, żółtka oraz 1/3 ilości mleka. Składniki wymieszać rózgą na gładką masę, dolewając stopniowo resztę mleka. Ciasto odstawić na 10 minut. W międzyczasie rozgrzać gofrownicę na maksymalną moc. Białka ubić ze szczyptą soli na sztywną pianę, wymieszać ją delikatnie z ciastem. Gofry piec przez około 5 - 7 minut, nakładając niewielką ilość ciasta. W połowie czasu pieczenia gofrownicę lekko uchylić na 3 sekundy. Przed każdym kolejnym gofrem gofrownicę ponownie rozgrzać do maksymalnej temperatury. Gofry studzić na metalowej kratce, ale najlepsze (chrupiące) są zaraz po upieczeniu. Posypać cukrem pudrem, posmarować bitą śmietaną, ułożyć owoce i polać sosem truskawkowym.

po niemiecku

Teig für die Waffeln: • 160 g Mehl • 1,5 Esslöffel Zucker • feine Prise Salz • 50 g geschmolzene Butter • 2 Eier • 270 ml Milch Zusatzstoffe: Puderzucker, Schlagsahne, Erdbeeren, Heidelbeeren, Himbeeren oder Heidelbeeren, Erdbeersauce Leistung: Das Mehl in eine Schüssel geben, Zucker, Salz, Butter, Eigelb und 1 / 3 Milch. Mischen Sie die Zutaten mit einer Stange auf einer glatten Masse, nach Zugabe der Rest der Milch. Teig für 10 Minuten beiseite. In der Zwischenzeit Wärme Waffeleisen für maximale Leistung. Protein Peitsche mit Prisen