Odpowiedzi

2010-02-17T19:49:07+01:00
Franciszek Liszt , Hektor Berlioz , Adam Mickiewicz , Julian Ursyn Niemcewicz , Cyprian Kamil Norwid
2010-02-17T19:51:09+01:00
* George Sand
* Józef Elsner
* Wojciech Żywny
* Konstancja gładkowska
* Maria Wodzińska
* Maria Kalergis
* Delfina Potocka
* Marcelina Czartoryska

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:25:51+01:00
Myślę że powinno być dobrze :)

* Józef Elsner
* Wojciech Żywny
* Konstancja gładkowska
* Maria Kalergis
* Delfina Potocka
* Marcelina Czartoryska
* George Sand
* Maria Wodzińska
* Hektor Berlioz
* Franciszek Liszt