Odpowiedzi

2010-02-17T19:50:11+01:00
Wciąż pamiętam te momenty gdzie powiedziałeś tyle, że kochasz, że chcę byś był jedyny tam na zawsze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:50:24+01:00
I still remember those moments where you said so much, That you love, that I wish you were only there for ever.

Będę ciągle pamiętać te momenty, w których mówiłeś że tak bardzo mnie kochasz, będziesz dla mnie zawsze bardzo ważny.
2010-02-17T19:58:24+01:00
Wciąż pamiętam te momenty gdy powiedziałeś, że kochasz, że chcesz bym była tą jedyną, na zawsze.