Odpowiedzi

2010-02-17T19:52:00+01:00
Wielbłąd jednogarbny, dromedar
3 3 3
2010-02-17T19:52:50+01:00
Wielbłąd do życia na pustyni dostosował się dwoma lub jednym garbem w ktorych gromaci wode oras bardzo gruba skora która przepuszcza malo wody.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:59:49+01:00
Przystosował się po przez:
-specjalną budowę kończyn, dzięki którym nie zapada się w piasku,
-długie rzęsy oraz półprzezroczyste powieki, które chronią go przed piaskiem,a po zamknięciu powiek wielbłąd dalej widzi
-może zamykać i otwierać nozdrza, dzieki który w czasie burzy piaskowej, piasek nie dostaje sie mu do układu oddechowego
-posiadanie garba
;))
2 5 2