Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:50:49+01:00
Przyczyną dużej gęstości zaludnienia w Chinach Wschodnich jest występowanie urodzajnych gleb, nizinna rzeźba terenu, dostatek wody i ciepły, łagodny klimat.
21 4 21
2010-02-17T19:51:57+01:00
- duża liczba mieszkańców Chin
- nizinny teren odpowiedni do zamieszkania
- dobre warunki do uprawy roli
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
Czynniki:
* sprzyjające warunki klimatyczne
* teren nizinny
* brak górzystych wzniesień
* brak lodowców i pustyń
* brak terenów tundry i tajgi
24 2 24