Odszukaji wypisz tytuły utworów literackich obrazów lub rzeżb (przynajmiej 3) w których jest obecny motyw Dedala i Ikara ( mit " Dedal i Ikar"). Kto poda najwięcej poprawnych dzieł dostanie najlepszą odp..(PODAWAĆ AUTORÓW LUB MALARZY!!!).

2

Odpowiedzi

2010-02-17T19:52:21+01:00
„Upadek Ikara” P. Breughel,
The Lament to Icarus - Herbert James Draper,
Dedal i Ikar - Domenico Piola,
Upadek Ikara - Marc Chagall,
Upadek Ikara - P.P. Rubens,
Upadek II, Upadek III - Jarosław Miklasiewicz.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:58:07+01:00
Herbert James Draper - The Lament to Icarus
Pieter Breughel (starszy) - Upadek Ikara (ok. 1558)
Marc Chagall - Upadek Ikara
P. P. Rubens - Upadek Ikara
Domenico Piola - Dedal i Ikar
William Blake Richmond - Ikar
Pomnik Ikara w Nowym Fordonie
Figurka Ikara w Odporyszowie (ok. Tarnowa)
Grzegorz Kmin (ur. 1972, Łódź) - Dedal i Ikar (2000)
Jarosław Miklasiewicz - Upadek Ikara II (2001)
Jarosław Miklasiewicz - Upadek Ikara III (2004)
Jan Drews (ur. 1926, Wągrowiec) - Ikar
Waldemar J. Marszałek (ur. 1960) - Poliptyk Ikar
Henri Emile Benoit Matisse Jazz: Ikar
9 3 9