Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:51:14+01:00
~ C I A S T O K A K A O W E ~ 150g margaryny. 4 jajka. 50g. kakao. 1paczka proszku do pieczenia. 375g mąki. 1 cukier waniliowy. 1\4l mleka. 40g cukru. Tłuszcz, mleko, cukier, kakao, cukier waniliowy rozpuść i zagotuj. Jak ostygnie dodaj żółtka, mąkę i proszek do pieczenia. Wymieszaj. Dodaj ubite białka. Wyłóż na blachę. Piecz 45minut. *Smacznego!* ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ K A K A O K U C H E N ~ 150g. Margarine. 4 Eier. 50g Kakao. 1 Packung Backpulwer. 375g Mehl. 1 Vanillezucker. 1\4l Milch. 40g Zucker. Die Margarine, Zucker, Kakao, Vanillezucker zergehen, dann kochen. Abkühlen, dann das Eigelb, Mehl, Backpulwer dazu geben. Rühren. Dazu noch das geschlagene Eiweiß geben. In eine Blechform geben. 45 Minuten backen. *Guten Appetit!*
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T19:52:10+01:00
BESTIMMUNG für Salat
ZUTATEN:

1 Dose Thunfisch in Öl
1 Sack Reis (½ Tasse)
1 Dose Mais
25 dag Essiggurken (3-4 Stück)
1 Zwiebel
Mayonnaise
Salz
Pfeffer




Die Thunfisch-Öl, abgießen und in kleinere Teile aufsplitten. Kochen Sie Reis in Salzwasser kochen und abkühlen lassen. Medium, Ablassen des Mais. Gurken und Zwiebeln würfeln.

Alle Zutaten, Mayonnaise, Salz und Pfeffer mischen.

Dazu wird Brot gereicht.

Genug Zutaten für 6-8 Portionen.

Bon Appetit.


_____________________________________________
PRZEPIS NA SAŁATKĘ
SKŁADNIKI :

1 puszka tuńczyka w oleju
1 woreczek ryżu (½ szklanki)
1 puszka kukurydzy
25 dag ogórków konserwowych (3-4 sztuki)
1 cebula
majonez
sól
pieprz




Z tuńczyka odlać olej i podzielić go na mniejsze części. Ryż ugotować w osolonej wodzie, ostudzić. Kukurydzę osączyć z zalewy. Ogórki konserwowe i cebulę pokroić w kostkę.

Wszystkie składniki połączyć, dodać majonez, sól, pieprz i wymieszać.

Sałatkę podawać z pieczywem.

Składniki wystarczą na 6-8 porcji.

Smacznego.


0free0
2010-02-17T19:58:36+01:00
Obstsalat(owocowa sałatka)
zuten fur 6-7 personen(na 6-7 osób)
2 bananen
6 erolbeeren
6pflaumen
1birne
1joughurt
so schneel geht's:bananen abziehen,birneschalen,bananen,erolbeeren,pflaumen,Birne schneiden.alles mit
joughurtmischen.guten appetit