Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:05:12+01:00
1. Rozprzestrzenienie się nowej wiary było początkowo związane z istniejącą na Bliskim Wschodzie diasporą. Ludzie kierowali się przykładem Św. Pawła(Szawła) z Tarsu, który uległ wielkiemu nawróceniu oraz jego listy. Chrześcijanie za wszelką cenę chcieli utrzymać chrześcijaństwo i często oddawali życie za wiarę.

2. misja- działalność którą podejmują misjonarze katoliccy. Celem misji jest głoszenie Ewangelii, rozpowszechnianie chrześcijaństwa i zakładanie struktur Kościoła wśród wyznawco innych religii(niechrześcijan).

3. Obraz Częstochowski ma około 1944 lata.
3 2 3
2010-02-17T20:36:39+01:00
2,
to działalność, którą podejmują wysłani przez Kościół przedstawiciele zwani misjonarzami. Celem misji jest m.in. głoszenie Ewangelii i zakładanie struktur kościoła wśród niechrześcijan.

3.
okolo 728 lat
3 3 3