Odpowiedzi

2010-02-17T19:56:51+01:00
10/100 * 600=60
600 - 60= 540 - pierwsza cena
5/100 * 540=27
540-27=513 - ostateczna cena
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:59:01+01:00
Drukarka - 600zl.
100%-10%=90%
90%*600=540zl
95%*540zl= 513zl.

Obecna cena to 513 zl.


Mam nadzieje ze pomoglam... ;****
5 4 5
2010-02-17T20:02:54+01:00
10/100 * 600=60
600 - 60= 540 - pierwsza cena drukarki
5/100 * 540=27
540-27=513 - ostateczna cena drukarki


to jest na pewno dobrze bo miałam takie zadanie na sprawdzianie i przez nie dostałam 6 za to nauczycielka mnie pochwaliła bo jako jedyna z klasy dobrze je zrobiłam.
2 1 2