Odpowiedzi

2010-02-17T19:58:21+01:00
X-1 ,x , 5 dla x=6 bo 6-1=5 , x=6, 5.... :)
5 3 5
2010-02-17T19:59:19+01:00
X-1 +x = 5
2x=6
x=3
czyli boki są takie 5,3 i 2
jestem srednia z matmy ale chyba to tak
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:02:39+01:00
Mysle ze:
a) x=5, jesli:
podstawa : x-1
to wtedy 1 ramie 5, a ze drugie musi byc rowne to tez 5(czyli nasz x) a podstawa x-1=5-1=4


b)x=6, jezeli
x bedzie w podstawie.wtedy ramiona musza wynosic po 5, czyli wynika z tego ze to x-1=5 czyli 6-1=5

nie jestem pewna co do tego, alee tak mysle ;p
12 4 12