Odpowiedzi

2010-02-17T19:56:41+01:00
Http://tabelekaloryczne.w.interia.pl/zapotrzebowanie.htm


nie wiem czy na pewno o to Ci chodzi :D ale trzymaj :P
2010-02-17T19:57:01+01:00
Wystarczy że w google wpiszesz " Tabela kalorii" Też ją szukałam tam jest pełno.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T19:59:37+01:00
Polecam stronkę z której możesz sobie je wypisać:

http://tabelekaloryczne.w.interia.pl/index.htm

jet takich bardzo wiele. Szukałam krótkich ale nie znalazłam:(