Uzupelnij miejsca kropek .

Zwiazki chemiczne , ktorych czasteczki zbudowane sa z atomow ..................... i .....................nazywamy weglowodorami . Weglowodory nasycone tworza szereg ............................
, w ktorych kazdy nastepny zwiazek rozni sie od poprzedniego o grupe .................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:02:59+01:00
Zwiazki chemiczne , ktorych czasteczki zbudowane sa z atomow ....wegla..... i ...wodoru....nazywamy weglowodorami . Weglowodory nasycone tworza szereg .homologiczny...
, w ktorych kazdy nastepny zwiazek rozni sie od poprzedniego o grupe .CH2..
1 5 1
2010-02-17T20:04:46+01:00
Zwiazki chemiczne , ktorych czasteczki zbudowane sa z atomow węgla i wodoru nazywamy weglowodorami . Weglowodory nasycone tworza szereg homologiczny
, w ktorych kazdy nastepny zwiazek rozni sie od poprzedniego o grupe CH2
2010-02-18T00:05:48+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Związki chemiczne , których cząsteczki zbudowane sa z atomow WĘGLA i WODORU nazywamy weglowodorami . Weglowodory nasycone tworza szereg HOMOLOGICZNY ALKANÓW
, w ktorych kazdy nastepny zwiazek rozni sie od poprzedniego o grupe -CH2