Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:06:39+01:00
Tu liczy się kolejność wykonywania działań .

1. 85-25×3+1-16-15×2+81+1-100= 85-75+1-16-30+81+1 = -53

2. 12²2 -(100+2-10)²-10⁰+75:5= 144*2 ( niewiem czy tu 12² ma być odjęte , dodane czy pomnożone , ja mnoże bo nie ma znaku więc .. xd ) = 144*2 - 10000-4+100-1+15= - 9602

3. -14:(-7)+10 :(-5)+12 : (-2)+6:(-1)+(-1)²= 2-2-6-6+1= -11

4. 12+(-8)+(10):(-5)+(-100):(-2)+8:(-2)= 12-8-2+50-4 = 48

5. 100:100+0,25×5+10×0,1+122:4= 1+1,25+1+ 30,5 = 33,75

6. -18:9+10×4-7×5+7×6+7×9-7×8= -2+40-35+42+63-56=52

___________
pzdr ; )
1 5 1
2010-02-17T21:20:24+01:00
1. 85-25×3+1-16-15×2+81+1-100= 85-75+1-16-30+81+1 = -53
2. 12²2 -(100+2-10)²-10⁰+75:5= 144*2 = 144*2 - 10000-4+100-1+15= - 9602
3. -14:(-7)+10 :(-5)+12 : (-2)+6:(-1)+(-1)²= 2-2-6-6+1= -11
4. 12+(-8)+(10):(-5)+(-100):(-2)+8:(-2)= 12-8-2+50-4 = 48
5. 100:100+0,25×5+10×0,1+122:4= 1+1,25+1+ 30,5 = 33,75
6. -18:9+10×4-7×5+7×6+7×9-7×8= -2+40-35+42+63-56=52