Odpowiedzi

2010-02-17T19:57:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:05:07+01:00
Teorie dotyczące tytułu tej Bagateli są dwie:
1-oryginalny tytuł brzmiał "Fur Therese"-Teresa była jedną z ukochanych, Beethoven oświadczył się jej lecz ona odrzuciła go
2-owa Eliza była słynną "nieśmiertelną ukochaną", do której Beethoven napisał list "Do Nieśmiertelnej Ukochanej"-niestety jej tożsamości nie poznano.