Podaj po 3 argumenty do następujących tez:

1.Świat należy do ludzi odważnych.
2.Nauka jest przyjemnością.
3.Wakacje to najprzyjemniejsza część roku szkolnego.
4.Przyjaciół poznajemy w biedzie.
5.Przyszłość jest wielką niewiadomą.
6.Pogoda wpływa na nasze nastroje.

2

Odpowiedzi

2010-02-17T20:01:04+01:00
1- Bez odwagi nie ma nic
2- Nie wyjdziesz an nieuka(znajdziesz lepszą paracę szkołę)
3- Bo mozna odpocząć od szkoły
4- Zawsze mozemy na nich liczyć
5-Nigdy nie wiemy co nas kiedyś spotka
6- Gdy jest pochmurno jesteśmy smutni a gdy świeci słońce weseli
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:05:34+01:00
1.
-odwazni nie boja się zmian
-idą ciągle do przodu, nie zatrzymuja sie w miejscu
-nie boja sie przeciwnosci
2.
-przyjemnie jest wiedziec wiecej od innych
-jest to kwestia zaczecia, pozniej juz sie to lubi
-mozna sie dowiedziec wielu ciekawych rzeczy
3.
-mozna wypoczac wyjezdzajac gdzies
-mozna opalic sie
-mozna spedzic duzo czasu ze znajomymi, rodzina
4.
-przyjaciel odda ci ostatnia kanapke
-mozesz do niego zadzwonic w srodku nocy z problemem, a on cie nie zbluzga
-mozesz na niego zawsze liczyc, nie jest przy tobie tylko gdy jest dobrze
5.
-przyszlosci nie mozna przewidziec
-wszytsko moze sie zdarzyc
-kazdy ma wplyw na swoj los
6.
-gdy jest slonce jestesmy radosni
-jesienna plucha wplywa depresyjnie
-deszcz zasmuca