Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:04:46+01:00
X - liczba uczniów w klasie 3a
y - liczba uczniów w klasie 3b

x+y=57
80%x+3/4y=44

x=57-y
0,8x+0,75y=44 / * 10

x=57-y
8x+7,5y=440


x=57-y
8(57-y)+7,5y=440

x=57-y
456-0,5y=440


x=57-y
y=32

x=25
y=32



4 5 4
2010-02-17T20:08:23+01:00
X- kl3a
y- kl3b

x+y=57
0,8x+3/4y=44

x=57-y
0,8*(57-y)+0,75y=44
45,6-0,8y+0,75y=44
-0,05y=-1,6
0,05y=1,6
y=32
x=57-32=25
w 3a bylo 25
w 3b 32 uczniow
2 4 2
2010-02-17T20:09:26+01:00
X - uczniowie klasy 3a
y - uczniowie klasy 3b

x + y = 57 / * (-0,8)
0,8x + 0,75y = 44
-0,8x -0,8y = -45,6
0,8x + 0,75y = 44
---------------------
-0,05y = -1,6 / : (-0,05)
y = 32

y=32
x+32=57
y=32
x=57-32
y=32
x=25
2 5 2