.Napisz pod opisem numerka do jakiego kosciola nalezy :
Katolickiego czy prawoslownego
1.Duch swiety pochodzi od ojca i Syna Laczy ich w Trójcę Swiętą
2.To brednie Swiety pochodzi tylko od ojca tak mowi pismo swiete.
3.Pismo mowi tez ze biskupami moja zostac ludzie porzadni , mezowie jednej zony.Skad wzielibyscie ten celibat?
4. A czyż chrystus nie wpomnial o takich ,ktorrzy dla królestwa niebieskiego pozstali bez zenni? Celibat jest potrzebny duchownym.
5.Tak sie powolujesz bracie , ma chrystusa a do kumuni uzywasz przasnego chleba , ktorzy jest martwy jak u zydow.
6.Przasny jest martwy? Przeciez chrystus Pan na ostatnie wieczerzy na pewno przasny chleb spozywal a nie kwaszony. Mielbysmy uzywac innego chleba niz on?
Jesli nie wiesz wszystkiego napisz co wiesz.. Prosil bym o takie odp
1. xxxxsasad
2. Jakis tam
;)

2

Odpowiedzi

2010-02-17T20:05:00+01:00
1. katolicki
2.prawosławny
3.prawoslawny
4.katolicki
5.katolicki
6.prwosławny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:06:24+01:00
1.katolik
2.prawosławny
3.prawosławny
4.katolik(?)
5.prawosławny (?)
6.katolik (?)

(?)-tak myślę ale nie jestem pewna