Odpowiedzi

2010-02-17T20:13:46+01:00
(miejscowość)17.02.20010

Droga (tu wstaw jakieś imię) !
Piszę ten list, ponieważ chcę Cię zachęcić do działań na rzecz ekologi. To bardzo ważne pomagać zwierzętom i roślinom. Dzięki roślinom możemy oddychać, a dzięki zwierzętom np. psom można się świetnie bawić.
Pewnie słyszałaś o kółkach ekologicznych, można się do nich zapisać i pomagać przyrodzie. W zimę dokarmiaj ptaki. Wystarczy że na parapet położysz kawałek słoniny lub posegregujesz śmieci.
Może wydaje się to banalne, ale dla Twojego otoczenia to bardzo ważne. Proszę, abyś szanowała przyrodę i nie wyrzucała papierków po cukierkach gdzie popadnie.

Ekologiczna (tu wstaw swoje imię)
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:14:51+01:00
Droga { wpish imię } . { wpish datę }

Od jakiegoś czasu obserwuję lasy , które otaczają nashą miejscowość i przyznam , że jestem zaskoczona bałaganem jaki w nim panuje.
Te przepiękne miajsca, w których zyją zwierzęta tj:
dziki , sarny , zające , lisy itp. , w których rosną drzewa iglaste i liściste nie są już teraz miejscemdo spacerów i odpoczynków , lecz jednym wielkim wysypiskiem śmieci.
Już przy samym wejściu do lasu zauważyłam puszki , torby foliowe , paczki po chrupkach i kartoniki po soczkach.
A przecież wshystko to grozi pożarem . Niestety w ogniu giną zwierzęta, różnego rodzaju rośliny i wiele hektarów lasów.
Dlatego bardzo chciałabym byś ty pomógł mi w cotygodniowej wizycie w lesie
sprzątać tam. Bo dlamnie przyroda to coś więcej niż tylko kwiatki i drzewa.
To jest bardzo ważne.
Jeżeli możesh to powiadomish o tej akcji innych ?

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję !

z poważaniem { wpish swoje imie i nazwisko}




Mam nadzieję , że pomogłam . xd
12 3 12
2010-02-17T20:17:47+01:00
17.02.10
Droga ......
Chcę ci opowiedzieć o działalności którą nazywamy ekologią,
czy pamiętasz jak byłyśmy nie daleko naszej szkoły stały duże pojemniki z napisami "szkło", "plastik", "papier"?
To jest związane z ekologią ponieważ można szybko wytworzyć z tych śmieci które wyżucamy do kosza nastąpne ładne przedmioty!
Aa..?
Tydzień temu wyżuciłaś starą gazetę i kupiłaś nową to mogła być włośnie ta stra tylko została ona przemieniona w nową!!!
W naszej szkole organizujemy akcję "Ja pomagam Ziemi, a Ziemia pomaga mi"
Może chciała byś wziąść razem znam w niej udział!
Jeżeli chcesz mogę cię zapisać do naszego "EkoKoła".

EkoPozdrowienia przesyła .........!
18 2 18