Odpowiedzi

2010-02-17T20:05:27+01:00
Ponieważ służą nam one do dzisiaj. Np. bez koła czy kalendarza byłoby znacznie trudniej. Poczta czy banki to również ich wynalazki.
1 2 1
2010-02-17T20:05:59+01:00
Osiągnięcia Rzymian uwazamy za ponad czasowe ponieważ rzymianie budowali wspaniałe budowle takie jak akwedukty drogi i wspaniałe świątynie.Wiele z tych budowli przetrwało do dziś i archeolodzy udowadniają że budowle Rzymian są ponadczasowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:23:33+01:00
Moim zadaniem osiągnięcia Rzymian uważamy za ponadczasowe, ponieważ są one wykorzystywane do dziś. Naród rzymski był bardzo mądry. Niektóre z prac architektonicznych przetrwały do teraźniejszych czasów, niektóre się jeszcze używa. Przykładem jest sieć dróg. Korzystano wtedy z kalendarza, który z małymi zmianami i pod inną nazwą funkcjonuje do dziś. Istnieje wiele takich wielkich osiągnięć wymyślonych przez rzymskich geniuszy.