Odpowiedzi

2010-02-17T20:09:31+01:00
Uważam , że przemoc w szkole powinno być nie dopuszczalne!
Zwykłe pobicie przez zabawę może uszkodzić jakąć część ciała ,dojść do poważnej choroby! Takie dzieci poszkodowane przemocą nigdy tego nie zapomną i nigdy się nie oswoją z rzeczywistością ! :)
Pzdr
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:10:59+01:00
Pamiętaj, że w szkole zawsze jest Twój wychowawca lub inny nauczyciel, który powinien wiedzieć, jeśli dzieje się coś złego. Spróbuj znaleźć taki moment, kiedy będziesz mógł powiedzieć mu o tym tak, aby nikt się nie zorientował. Możesz np. zostać po lekcji prosząc o wyjaśnienie jakiegoś tematu. Jeśli masz większe zaufanie do innego nauczyciela lub pracownika szkoły (pedagog lub psycholog szkolny, pielęgniarka) - porozmawiaj z wybraną przez Ciebie osobą. Masz prawo do tego, aby poczuć się bezpiecznie.
4 2 4
2010-02-17T20:11:00+01:00
,, Co sądze o przemocy"
Moim zdaniem przemoc niczego nie rozwiązuje, tylko pogarsza sytuację... Jeśli mamy jakiś problem albo ktoś cię straszy, to zgłaszmy to do nauczyciela, bo przemoc tak jak już mówiłam tylko pogorszy sprawę. Kidy widzimy przemoc w szkole nie wtrącamy się w te sprawy tylko powiadamiamy o tym nauczyciela. Istnieje również przemoc słowna, trzeba uważać, żeby nikogo nie obrazić...
3 2 3