Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:08:36+01:00
Gepard, ponieważ:
Michał
60 minut/ 10 minut= 6
czyli
3 * 6 = 18 km
prędkość 18 km/h
gepard
60 s- 1 minuta
30*60=1800 m
tj. 1,8 km/h
1,8* 60= 108 km/h
2010-02-17T20:10:14+01:00
Gepard może biegać z prędkością 30m/s,a czapla siwa może latać z prędkością 50km/h, a Michał pokonuje rowerem 3km w ciągu 10 minut.Które z nich pokona szybciej drogę?

Gepard pokonuje droge 30m w ciagu 1 sekundy
czpla 50000m w ciagu 3600 sekund z tego wynika ze w ciagu jednej ekundy przeleci droge rowna 13.9 metra
Michal pokonuje 3000metra w ciagu 600sekund to znaczy ze w ciagu sekundy pokonuje droge rowna 5 metrow

Najszybciej porusza sie gepart
2010-02-17T20:13:02+01:00
Odp: gepard
-----------------
dlaczego:
czapla 50km/h
Michał 3km/10min --- 18km/h
gepard 30m/s----108km/h