Odpowiedzi

2010-02-17T20:10:49+01:00
Dializa – jest to metoda oczyszczania roztworów koloidalnych z elektrolitów przy użyciu błony półprzepuszczalnej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:12:39+01:00
Dializa czyli inaczej sztuczna nerka.
Polega na przefiltrowaniu całej krwi, która znajduje się w organizmie człowieka. Oczyszcza się ją z substancji szkodliwych. Człowiek z niewydolnością nerek podłączany jest do tego aparatu 3 razy w tygodniu.
2 5 2