KRZYŻÓWKA: TYLKO 3 HASŁA :)))
1. Wszystkie czynności życiowe wykonują w obrębie jednej komórki.(15 liter)
2.Rozłożenie substancji na związki prostsze w jelicie cienkim(9liter)
3.Proces, w którego wyniku uzyskujemy energię potrzebną do życia(10 liter) i to nie jest fotosynteza!!! dzieki ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:12:42+01:00
1. kwasy nukleinowe
2trawienie
3 oddychanie
2010-02-17T20:16:18+01:00
1. kwasy nukleinowe
2.trawienie
3. oddychanie

;]