Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • n132
  • Początkujący
2010-02-17T20:13:35+01:00
Moim zdaniem tak ponieważ zawsze znalazłyby gdzieś pożywienie,schron
1 5 1
2010-02-17T20:20:55+01:00
Moim zdaniem zwierzęta gospodarcze byłyby w stanie przeżyć bez opieki człowieka.
Ponieważ są w stanie poradzić sobie w środowisku naturalnym.
np.
Królik skubał by trawę.
kury zbierały by ziarna.


Jedyny zagrożeniem jest łańcuszek pokarmowy.
Tzn.
robak-->Kura-->łaska-->lis
1 5 1
2010-02-17T20:21:05+01:00
Moim zdaniem zwierzęta gospodarskie nie byłyby w stanie przeżyć w naturze bez opieki człowieka. Człowiek hodujący np. krowy, pomimo tego, że sam czerpie z tego korzyści zarabiając na oddawanym przez nią mleku, opiekuje się tez nią. Chroni w ten sposób zwierzę przed śmiercią, które samo nie dało by rady przeżyć zbyt długo na wolności ze względu na otaczające go zagrożenia.
2 5 2