Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:18:07+01:00
1.przemysl - glownie hutniczy, fabryki
2.zmiany
-kwaśne deszcze
-trzesienia ziemi (od wydobywania wegla)
-zmiany w uksztaltowaniu terenu (haldy)
-pojawia sie problem, co zrobic z faldami
-jesli chodzi o ludzi, to pojawiaja sie roznorakie choroby(np.pylica)
2010-02-17T20:23:29+01:00
Przemysł:
Hutniczy (huty cynku i ołowiu)
Fabryki
Kopalnie węgla kamiennego
Zmiany w środowisku naturalnym:
Szkody górnicze (od wydobywania węgla)
Kwaśne deszcze
Hałdy
Środowisko jest najbardziej zanieczyszczonym środowiskiem w Polsce.

Dajesz naj ? ^^