Odpowiedzi

2010-02-17T20:17:45+01:00
Trzy czwarte =3/4*3/4=3/16
-1 1/8 =-1 1/8* -1 1/8=1 17/64
0,13 =0,13*0,13=0,0169

Pozdrowienia
1 5 1
2010-02-17T20:18:15+01:00
3/4 = 3/4*3/4=0,5625
-1 = -1*-1=1
1/8= 1/8*1/8 = 0,015625
0,13= 0,13*0,13=0,0169
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:20:01+01:00
Wrr usunęło się ;|
(3/4)^2 = 9/16
(-1) ^2 = 1
(1/8)^2 = 1/64
0.13^2 = kalkulator jest? ;D 0.0169
1 5 1