Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:17:05+01:00
Lekturę " Ania z Zielonego Wzgórza" warto przeczytać. Jest w niej wiele zaskakujących przygód. Można się również z niej nauczyć, jak nie ograniczać swojej wyobraźni i jak jej uzywać. Ania uczy nas również, że warto spełniać swoje marzenia, lub mieć nadzieję, na spełnienie ich .
19 3 19
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:17:49+01:00
Uważam, że warto było przeczytać lekturę pt. "Ania z Zielonego Wzgórza".
Opowiada ona ciekawą historię, jeszcze ciekawszej bohaterki.
Ania, jest dziewczyną spontaniczną, pełną energii.
Właśnie ona ubarwia tą powieść.
Dzięki niej, przeczytałam książkę do końca.
Jej wspaniałe przygody i pełne entuzjazmu kontakty spowodowały, że bardzo ją polubiłam.
Ania jest otwarta, pewna siebie, kapryśna.
Cenię takich ludzi.
Cieszę się, że miałam okazję przeczytać tą lekturę i poznać losy dziewczyny.
22 3 22