Odpowiedzi

2010-02-17T20:24:54+01:00
Kropla deszczu jest:zwinna, szybka,bystra,szybka niczym wiatr...:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:40:15+01:00
Wypełzłam z ziemi jako brzydka zwykła para. Snułam się powoli do góry, do nieba. A tam stałam się piękną, lśniącą, kryształową kroplą wody. Smukła, śliczna błyszczałam w słońcu i tańczyłam z moimi koleżankami kropelkami. Leciutko, powabnie skakałam z chmurki na chmurkę, Aż przyszedł czas gdy musiałam spaść z powrotem na dół na ziemię. Byłam kroplą deszczu

:)
2 5 2