Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:21:49+01:00
1. pole rombu = ah
obwód = 4a

2. p sześciokąta = 3a²√3/2
obwód = 6a

pozdrawiam;)

-2-(-5) = -2+5 = 3
dwa minusy dają plus
2010-02-17T20:21:50+01:00
Romb:
P=a*h
Obw.=4a a-wszystkie boki rombu maja równa długość

Sześciokąt:
P=3a²√3/2
Obw.=6a
2010-02-17T20:21:57+01:00
1.
pole (d*f)/2
d i f to przekątne

obwód 4*a
a to długość jednej krawędzi

2
pole 6(1/2*a*h)
a to długość 1 krawędzi
h to wysokość od krawędzi do środka lub też promień okręgu wpisanego w ten sześciokąt

obwód 6*a
a to długość jednej krawędzi