Odpowiedzi

2010-02-17T20:21:12+01:00
Nie kumam
___________
Mam napisać zdanie z parą wyrazów o podobnym brzmieniu, lecz innej pisowni i brzmieniu.
[ to podobnym czy innym brzmieniu ]
Bo teraz wyszło Ci masło maślane
3 2 3
2010-02-17T20:24:14+01:00
Być może morze jest zanieczyszczone.
????????
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:25:29+01:00
Może pójdę dziś do mojej koleżanki.
Mama mówiła,że w tym roku pojedziemy nad morze.
Kupiliśmy dzisiaj buka do kominka.
Mam zamiar poszukać dzisiaj rzeki Bug.
2 5 2