Odpowiedzi

2010-02-17T20:23:44+01:00
4x(x-1)-2(2x²-1)=
4x²-4x-4x²+2=0
4x²-4x-4x²=-2
-4x=-2/:(-4)
x=1/2
5a(a²-3a)-3a(a²-5a)=
5a³-15a²-3a³+15a²=0
5a³-3a³=0
2a³=0
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:24:31+01:00
4x(x-1)-2(2x²-1)=4x²-4x-4x+1=4x²-8x+1
5a(a²-3a)-3a(a²-5a)=5a³-15a-3a³+15a²=2a³+15a²

To jest chyba poprawne rozwiązanie zważając na to, że miałam to wczoraj na matmie i dzisiaj robiłam zadanie domowe ;)
2 5 2