Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:24:10+01:00
Panie Boże, dziękuję Ci za wszytko. Świat, który stworzyłeś jest na prawdę piękny. Bardzo Cię doceniam również za to, że cały czas się mną opiekujesz. Brak mi słów, by wyrazić moją wdzięczność.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:26:05+01:00
Cześć Boże!! Tym SMS -em chciałabym Ci serdecznie podziękować za stworzenie świata, Ziemi. Dziękuję, że stworzyłeś nas, ludzi i opiekujesz się nami nawet kiedy błądzimy. Dziękuję! Malwina (Zamiast Malwina wpisz swoje imię) ;)
2 3 2
2010-02-17T20:28:02+01:00
Drogi Boże!
Ośmielam się do Ciebie pisać, aby podziękować Ci za wszystko co dla nas uczyniłeś.
Wiem , że Jesteś dla mnie aż za bardzo wyrozumiały. Popełniłam/łem wiele błędów,a Ty mi je wybaczyłeś.
Mam nadzieję. że wszyscy są Tobie tak wdzięczni jak ja.
Dzięki Ci Boże jeśli odczytałeś tego SMSa . Jeszcze raz z całego serca dziękuję i proszę o wybaczenie wszystkich moich grzechów.
Z wielką czcią ....
2 4 2