Odpowiedzi

2010-02-17T20:23:56+01:00
Nie wiem czy to dobrze ale ja polecam raczej mp3.teledyski.info tam szybko i latwo znajdziesz i sciagniesz muzyke ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:25:09+01:00
Z wrzuty nie dasz rady sciagnąc piosenki
2010-02-17T20:27:27+01:00
Kopiujesz adres strony np:http://zalman.wrzuta.pl/audio/2ykjhVHlIbb/franek_kimono_-_king_bruce_lee_karate_mistrz i Potem wchodzisz w strone www.zapiszjako.pl i wlkejasz link i sciagasz z tego portalu mozesz sciagac pliki z youtube itp