Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:41:00+01:00
P=pianino pyt: coś podobnego do fortepianu
O=ogórek pyt: zielone warzywo
L=lalki pyt: bawia sie nimi male dziewczynki
O=osa pyt: może urządlic-nie pszczoła
N=nos pyt: to przez co oddychamy-nie buzia
E=eliksir pyt: magiczny dla czarodzieja
Z=zęby pyt: leczy je dentysta

mam nadzieje ze pomoglam :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:43:15+01:00

1.PIŁKA
2.OKO
3.LODY
4.UCHO
5.NOTES
6TELEWIZOR
7.ZABAWKA

1. Gra się w nią w halówkę?
2.Narząd wzroku?
3.Jemy je najcześciej latem,są zimne?
4.Narząd słuchu?
5.Notujemy w nim najwarzniejsze informacje?
6.oGLADAMY W NIM FILMY?
7.Bawią się nia małe dzieci?
2010-02-17T21:14:28+01:00
Polihymnia
Organum
kLawesyn
Opery
Niemen
uwErtura
sZarpane

1. Muza sakralnej poezji chóralnej
2. Pierwsze wokalne formy wielogłosowe
3. Jego odmiany to np. wirginiał, szpinet, klawikord.
4. Np. Wesela Figara, Don Juan, Fidelio
5. Czesław autor między innym ' Dziwny jest ten świat'
6. Instrumentalny wstęp do opery grany przez orkiestrę przy zasłoniętej kurtynie.
7. Rodzaj instrumentów muzycznych, należą do niego np. Gitara, Harfa, Klawesyn